7:00 – 12:00

  • Schodzenie się dzieci w grupach, zabawy dowolne
  • Prace nauczycieli o charakterze obserwowalnym,  wyrównawczym, korekcyjnym
  • Zabawy ze śpiewem, zabawy integracyjne i ruchowe na dobry początek dnia
  • 8.45 – Śniadanie
  • Zajęcia inspirowane przez nauczyciela w celu wspomagania rozwoju dzieci w obszarze emocjonalnym, społecznym i poznawczym; realizacja podstawy programowej wychowania przedszkolnego
  • 10.15 – Drugie śniadanie
  • Praca indywidualna lub z małym zespołem o charakterze wyrównawczym, stymulująco-korekcyjnym
  • Zabawy dowolne
  • Pobyt na powietrzu, spacery, zabawy ruchowe. Zabawy dowolne
  • Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne
  • Podejmowanie dyżurów, porządkowanie sali
  • 11.45 – Obiad

12:00-17:30

  • 12.15 – 14.00 Odpoczynek dzieci, relaks przy, muzyce, bajce, słowie czytanym
  • Praca indywidualna lub z małym zespołem o charakterze wyrównawczym, stymulującym, korekcyjnym
  • Zabawy swobodne wg własnej inicjatywy i pomysłów dzieci
  • 14.15 – Podwieczorek
  • Pobyt na świeżym powietrzu, zabawy ruchowe, integracyjne i dowolne
  • Gry planszowe z małym zespołem dzieci, gry i zabawy dydaktyczne
  • Porządkowanie sali
  • Pożegnanie