7:00 – 12:00
- Schodzenie się dzieci w grupach, zabawy dowolne
- Prace nauczycieli o charakterze obserwowalnym, wyrównawczym, korekcyjnym
- Zabawy ze śpiewem, zabawy integracyjne i ruchowe na dobry początek dnia
- 8.45 – Śniadanie
- Zajęcia inspirowane przez nauczyciela w celu wspomagania rozwoju dzieci w obszarze emocjonalnym, społecznym i poznawczym; realizacja podstawy programowej wychowania przedszkolnego
- 10.15 – Drugie śniadanie
- Praca indywidualna lub z małym zespołem o charakterze wyrównawczym, stymulująco-korekcyjnym
- Zabawy dowolne
- Pobyt na powietrzu, spacery, zabawy ruchowe. Zabawy dowolne
- Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne
- Podejmowanie dyżurów, porządkowanie sali
- 11.45 – Obiad
12:00-17:30
- 12.15 – 14.00 Odpoczynek dzieci, relaks przy, muzyce, bajce, słowie czytanym
- Praca indywidualna lub z małym zespołem o charakterze wyrównawczym, stymulującym, korekcyjnym
- Zabawy swobodne wg własnej inicjatywy i pomysłów dzieci
- 14.15 – Podwieczorek
- Pobyt na świeżym powietrzu, zabawy ruchowe, integracyjne i dowolne
- Gry planszowe z małym zespołem dzieci, gry i zabawy dydaktyczne
- Porządkowanie sali
- Pożegnanie